Thursday, May 9, 2013

LADA BENAR IN DA HOUSE

Assalamualaikum,
jangan rasa janggal bila sebut nama lada benar. Istilah itu wujud dalam masyarakat Kelantan. orang Kelantan panggil lada benar tu merujuk kepada lada hitam. jadi kalau ada orang kelantan sebut lada benar tu paham-pahamlah.

baiklah saya ni baru mula tulis dalam blog ni, blog ni akan paparkan topik sekitar hal rumahtangga, tapi kisah dapur dan barangnya, petua-petua dan apa sahajalah. al-maklumlah jarang sekali orang jantan nak menulis cerita mereka di dapur ni. tapi lada Benar akan membongkar kisah orang jantan jaga rumah. Boleh?

Panggil saja saya LB, senang cerita. Saya ni superdad, anak pergi sekolah, LB alkan masuk dapur siapkan bekal untuk tengahari, baru buat kerja kerja lain.

Oklah, buat masa ni, itu saja untuk perkenalan. Cakap panjang pun tak guna kan. Baru first entry.
Nanti bolehlah kita share resipi.

Bye.

3 comments:

  1. Salam. Seperti yang saya agak dari mula baca blog ni, penulisnya adalah lelaki hahahha. Jarang lelaki ni rajin nak buat blog apatah lagi blog masakan dan hal-hal dapur kecuali Mat Gebu aje hahaha. Anyway, welcome to the blogger world. I pun baru je berkecimpung dalam dunia blogger ni. It's about 4 months :) Terima kasih sebab I nampak you ada singgah melawat blog I juga.

    Selamat maju jaya!

    ReplyDelete
  2. Honey,
    thanks atas perhatian. masa membelek blog yang famous dan popular terbelek blog awak. Not Bad haa. ada potensi besar. Moga succes dlm bisnes online awak. Keep in touch

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, business to dah lama dah takde. I cuma active blog for foods aje :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...