Monday, September 30, 2013

ARTWORKS CUBA-CUBA



Rasa teruja tengok blog kawan saya Lady Windsor. Dia sedang giat menghasilkan produk krafnya. Kali ini dia menumpukan pada kerja-kerja melukis. Merealisasikan foto ke kanvas. Baguskan ideanya. Lawatlah blognya. Bolehlah tengok foto-foto lukisannya.


Tapi entri saya ini, saya mahu paparkan beberapa foto lukisan yang merupakan segmen dari lukisan besar. Betul kata guru saya, Suzlee Ibrahim bahawa kalau lukisan abstrak yang besar, cuba tinjau sudut-sudut kecil yang menarik komposisinya.



Bila saya snap, rupanya memang menarik juga (bangga dirilah pulak) komposisi warna dan ruang dalam lukisan ini. Ya lah adakala kita tak hargai apa yang sudah ada depan mata. Bila tengok yang orang lain, hati suka saja. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...